Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące spotkania z ekodoradcą
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 25 września 2024 r. w godzinach 9:00 – 14:00, 9 października 2024 r. w godzinach 9:00...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


07 czerwiec 2022

Wolne stanowisko w GZGWiK - specjalista d/s technicznych

Miniatura - logo artykułuGminny Zakład Gospodarki Wodnej i Komunalnej ogłasza nabór na wolne stanowisko - specjalista do spraw technicznych.

 

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Ukończone: studia I i II stopień inżynierii środowiska.
    2. Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa wodnego, ustawy o zamówieniach publicznych.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość czytania dokumentacji technicznej i schematów rysunków technicznych,
    2. obsługa komputera – Microsoft OFFICE, AutoCAD,
    3. prawo jazdy kat. „B”
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. przyjmowanie wniosków oraz opracowywanie warunków technicznych włączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
    2. przyjmowanie wniosków oraz opracowanie opinii w sprawie zapewnienia dostawy wody i odbioru ścieków do działki budowlanej,
    3. uzgadnianie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
    4. załatwienie spraw formalnych i administracyjnych dla przyjętych do realizacji zadań inwestycyjnych,
    5. kosztorysowanie robót i usług.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
    4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  5. Termin i miejsce składania dokumentów:
    1. Wymagane dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.06.2022 roku do godz. 15.00 w siedzibie GZGWiK Mierzęcice, ul. Wolności 133 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko,
    2. specjalista ds. technicznych" lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
    3. oferty, które wpłyną do Zakładu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane,
    4. GZGWiK w Mierzęcicach zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
    5. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
  6. Informacje dodatkowe:
    1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano na stronie BIP GZGWiK w Mierzęcicach oraz umieszczono na tablicy informacyjnej GZGWiK w Mierzęcicach.
    2. Informacja o wyborze osoby na ww. stanowisko zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie GZGWiK w Mierzęcicach oraz na stronie GZGWiK w Mierzęcicach.

 

Informacja o ochronie danych osobowych (realizacja Artykułu 13 RODO):

  1. Administratorem danych jest jest Gminny Zakład Gospodarki Wodnej i Komunalnej w Mierzęcicach dalej ADO.
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, a celem ich przetwarzania jest prowadzenie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
  4. Dane mogą być udostępnione podmiotom obsługującym administratora lub jego podwykonawcom.
  5. Dokumenty z danymi osobowymi otrzymane od kandydata będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od momentu ich złożenia i będą niszczone niezwłocznie po zakończeniu procesu rekrutacji.
  6. Gminny Zakład Gospodarki Wodnej i Komunalnej w Mierzęcicach informuje, że posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Żądanie wprowadzenia zmian lub usunięcia nie będzie miało zastosowania (w szczególności) w przypadku konieczności wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym.
  8. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do profilowania ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

 

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r.nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).