Komunikacja publiczna
Zarząd Transportu Metropolitalnego
ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice
Bezpłatny numer 800 16 30 30;
Bezpłatna infolinia czynna jest 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Numery telefonu ws. windykacji/mandatów: 32-743-85-08 (-09, -14). Telefony odbierane są od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18.
Blokada karty ŚKUP 24h (42) 291 04 05, 800 16 30 30
Fax: (32) 25 19 745
E-mail:
Adresy Punktów Obsługi Pasażera ZTM:
- Bytom, pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), tel. (32) 745 36 30;
- Chorzów, Rynek 8/1, tel. (32) 241 55 97;
- Gliwice, pl. Piastów 2, tel. (32) 270 65 90;
- Katowice, dworzec kolejowy Katowice, tel. (32) 710 13 71;
- Katowice, ul. Pocztowa 10, tel. (32) 229 62 49;
- Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM), tel. (32) 743 85 05;
- Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46, tel. (32) 668 64 84;
- Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), tel. (32) 360 32 94;
- Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne) tel. 604 454 583;
- Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1, tel. (32) 384 66 28, 285 28 85.
Godziny otwarcia Punktów:
- poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
- soboty - od 9:00 do 14:00;
- niedziele i święta - nieczynne.
Wyjątkiem od podanych wyżej godzin jest Punkt Obsługi Pasażera zlokalizowany na dworcu kolejowym w Katowicach, który jest czynny w soboty do godz. 15:00 (również w wakacje) oraz placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje interesantów:
- w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
- od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
- soboty, niedziele i święta - nieczynny.