Dyżur pracownika ZUS
Ośrodek Pomocy Społecznej w Mierzęcicach informuje, że począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022 świadczenie „Dobry start” (300+) będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych. W związku z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmieniły się zasady składania wniosków o przyznanie świadczenia.
Wnioski o świadczenie „Dobry start” można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe. W związku z powyższym w dniu 26.08.2021r. w godzinach od 9.00 do 13.00 w Ośrodku Pomocy Społecznej w Mierzęcicach ul. Wolności 46a, pracownik ZUS będzie służył pomocą w założeniu konta na Platformie Usług Elektronicznych oraz elektronicznym przesłaniu wniosku. Osoby zainteresowane zapraszamy do wizyty w tym dniu w OPS i skorzystania z oferowanej usługi.
Osoby, które zechcą skorzystać z usługi powinny posiadać:
- dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
- numer rachunku bankowego,
- telefon, na który przyjdzie hasło do logowania.
Serdecznie zapraszamy.