Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące spotkania z ekodoradcą
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 17 lipca 2024 r. w godzinach 11:30 – 16:30, 24 lipca 2024 r. w godzinach 9:00 – 11:30...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Inwentaryzacja wyrobów azbestowych w Gminie Mierzęcice
    Urząd Gminy Mierzęcice informuje, że w dniach 05 - 31 sierpnia br. na terenie Gminy Mierzęcice, przeprowadzona zostanie aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest. Pracownicy firmy GR...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


01 lipiec 2019

Od 1 lipca o wiele łatwiejsza rejestracja w Urzędzie Pracy

Miniatura - Logo Powiatowego Urzędu PracyOd 1 lipca br. rejestracja osób bezrobotnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie odbywać się będzie bez konieczności wypisywania karty rejestracyjnej, którą wypełni elektronicznie pracownik urzędu. Rejestracja odbywa się w pokoju nr 202 (pierwsze piętro).

 

Gdy osoba była już zarejestrowana w powiatowym urzędzie pracy, ponowna rejestracja polega wyłącznie na uzupełnieniu lub zmianie danych w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy. W tym celu do rejestracji należy przedłożyć tylko te dokumenty, które nie były przedkładane przy wcześniejszej rejestracji.

W celu dokonania rejestracji należy posiadać:

  1. Dowód osobisty albo inny dokument tożsamości np. paszport.
  2. Świadectwa ukończenia szkoły, dyplomy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
  3. Świadectwa pracy i inne dokumenty niezbędne do ustalenia jej uprawnień przysługujących na podstawie przepisów ustawy.
  4. Dokumenty stwierdzające przeciwwskazania do wykonywania określonych prac, jeżeli takie są.

W przypadku cudzoziemca należy dodatkowo przedłożyć dokument wskazujący tytuł pobytowy uprawniający do pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (np. decyzję, kartę pobytu).

Wymagane dokumenty do rejestracji mogą być uzależnione np. od tego czy rejestruje się osoba niepełnosprawna, zatrudniona w niepełnym wymiarze czasu pracy, prowadząca działalność gospodarczą, pobierająca zasiłek chorobowy, macierzyński, posiadająca nieruchomość rolną czy osoba zwolniona z zakładu karnego.

Szczegóły związane z procesem rejestracji można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 729-59-41 wew. 9202