Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące spotkania z ekodoradcą
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 25 września 2024 r. w godzinach 9:00 – 14:00, 9 października 2024 r. w godzinach 9:00...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


02 luty 2011

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice

Miniatura - Herb Gminy MierzęciceWójt Gminy Mierzęcice ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice.

 

 

 

Wójt Gminy Mierzęcice
ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice

 

I. Wymagania niezbędne kandydata:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. 5 letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej, w tym co najmniej 4 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach,
  6. Wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub prawnicze.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
  2. Znajomość struktury organizacyjnej Gminy Mierzęcice.
  3. Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
  4. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.

Mile widziane:
Poświadczenie bezpieczeństwa, a być może znajomość i praktyka związana z  procedurami pozyskiwania funduszy unijnych.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy

  1. współdziałanie z radcą prawnym w zakresie opracowania projektów statutu  gminy i regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy oraz ich aktualizacja,
  2. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów oraz samodzielnych pracowników,
  3. koordynowanie w porozumieniu z Wójtem polityki kadrowej urzędu,
  4. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
  5. nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
  6. wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
  7. sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu i obsługą interesantów,
  8. organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów w tym przede wszystkim aktów normatywnych,
  9. zapewnienie posiadania aktualnych przepisów prawnych na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie,
  10. współpraca z Wójtem w zakresie prowadzenia spraw osobowych  pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, za wyjątkiem placówek oświatowych,
  11. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  12. prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
  13. dekretowanie zgodnie z przeznaczeniem  korespondencji pod nieobecność Wójta i Zastępcy Wójta.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej
  3. kwestionariusz osobowy
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu
  6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zmianami.)

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 17 lutego 2011r. w Sekretariacie Urzędu  Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95 w godzinach od poniedziałku do piątku od 7:30  do 15:30.  Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mierzęcice.