05 czerwiec 2012
Rekrutacja w ramach projektu "Paleta nowych mozliwości".
Szanowni Państwo, w zakładce Dokumenty - Rekrutacja na stronie www.paletamozliwosci.com.pl zamieszczone zostały dokumenty rekrutacyjne dot. projektu "Paleta nowych mozliwości".
Dokumenty rekrutacyjne bedą przyjmowane w siedzibie Biura Projektu (Zawiercie ul. Senatorska 14/3) w dniach roboczych od 25.06 do 02.07.2012 w godzinach od 9:00 do 15:00. Jednocześnie informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne nie będą przyjmowane przed i po w/w terminie.
Komplet dokumentów rekrutacyjnych powinien zawierać:
- Regulamin rekrutacji do projektu "Paleta nowych możliwości" czytelnie podpisany na każdej stronie;
- Formularz rekrutacyjny (Załącznik nr 1);
- Formularz diagnozy potrzeb szkoleniowych ( Załącznik nr 3);
- Oświadczenie dotyczące adresu zameldowania (Załącznik nr 5);
- Zaświadczenie z właściwego Powiatowego Urzędu Pracy potwierdzające status osoby bezrobotnej;
- Kserokopia dokumentu/dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej (np. wykształcenie kierunkowe) oraz przebieg doświadczenia zawodowego;
- Uwierzytelniona przez Kandydata kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności (jeśli dotyczy).
W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Projektu pod numerami telefonów: 884 795 949, 531 441 844.