Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner przedstawiający samochód odśnieżający
    Informacja o prowadzeniu „Akcji Zima” w sezonie 2024 - 2025
    W związku z okresem zimowym przekazujemy Państwu informację o przebiegu „Akcji Zima” na terenie Gminy Mierzęcice. Drogi krajowe: odcinek drogi krajowej nr 78 położony w granicach administra...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 18 grudnia 2024 r. w godzinach 9:00 – 14:00, 8 stycznia 2025 r. w godzinach 9:00 – 11...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


05 czerwiec 2012

Rekrutacja w ramach projektu "Paleta nowych mozliwości".

Szanowni Państwo, w zakładce Dokumenty - Rekrutacja na stronie www.paletamozliwosci.com.pl zamieszczone zostały dokumenty rekrutacyjne dot. projektu "Paleta nowych mozliwości".



Dokumenty rekrutacyjne bedą przyjmowane w siedzibie Biura Projektu (Zawiercie ul. Senatorska 14/3) w dniach roboczych od 25.06 do 02.07.2012 w godzinach od 9:00 do 15:00. Jednocześnie informujemy, iż dokumenty rekrutacyjne nie będą przyjmowane przed i po w/w terminie.

 

Komplet dokumentów rekrutacyjnych powinien zawierać:

  • Regulamin rekrutacji do projektu "Paleta nowych możliwości"  czytelnie podpisany na każdej stronie;
  • Formularz rekrutacyjny (Załącznik nr 1);
  • Formularz diagnozy potrzeb szkoleniowych ( Załącznik nr 3);
  • Oświadczenie dotyczące adresu zameldowania (Załącznik nr 5);
  • Zaświadczenie z właściwego Powiatowego Urzędu Pracy potwierdzające status osoby bezrobotnej;
  • Kserokopia dokumentu/dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do prowadzenia działalności gospodarczej (np. wykształcenie kierunkowe) oraz przebieg doświadczenia zawodowego;
  • Uwierzytelniona przez Kandydata kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności (jeśli dotyczy).

 

W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Projektu pod numerami telefonów: 884 795 949, 531 441 844.