Wszczęcie postępowania w sprawie wydania decyzji
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Budowa stacji paliw w Mierzęcicach przy ul. Gminnej na działkach o numerach geodezyjnych: 945/17, 3090/4, 3090/3.
Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz został wyznaczony przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Katowicach do załatwienia sprawy wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: Budowa stacji paliw w Mierzęcicach przy ul. Gminnej na działkach o numerach geodezyjnych: 945/17, 3090/4, 3090/3.
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją powyższej sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz, pok. nr 24, tel. (32) 649 94 43, (32) 649 94 44, (32) 649 94 45, w godzinach pracy Urzędu tj. w poniedziałek, środa i czwartek od godz. 7:30 do 15:30, wtorek od godz. 7:30 do 17:00, piątek od godz. 7:30 do 14:00 (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu).
Dokumenty do pobrania:
- Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: "Budowa stacji paliw w Mierzęcicach przy ulicy Gminnej na działkach o numerze ewidencjyjnym 945/17, 3090/4, 3090/3,
- Pismo do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach o wydanie opinii,
- Pismo do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Dąbrowie Górniczej o wydanie opinii,
- Pismo do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Katowicach o wydanie opinii.