Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner przedstawiający samochód odśnieżający
    Informacja o prowadzeniu „Akcji Zima” w sezonie 2024 - 2025
    W związku ze zbliżającym się  okresem zimowym przekazujemy Państwu informację o przebiegu „Akcji Zima” na terenie Gminy Mierzęcice. Drogi krajowe: odcinek drogi krajowej nr 78 położony w gr...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 8 listopada 2024 r. w godzinach 9:00 – 14:00, 13 listopada 2024 r. w godzinach 9:00 –...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


16 marzec 2017

Powiatowy Rzecznik Konsumenta przypomina

Logo artykułuW związku z sygnałami, że mieszkańcy Gminy mogli podpisać w swoich domach pod wpływem błędu, braku rzetelnej informacji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z inną firmą niż dotychczasowy operator - Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Będzinie przypomina.

 


KONSUMENCIE NIE DAJ SIĘ  OSZUKAĆ!
MASZ PRAWO DO ZMIANY DOSTAWCY USŁUG I WYBRANIA KORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
RÓB TO ŚWIADOMIE! NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
ZANIM PODPISZESZ UMOWĘ - PRZECZYTAJ!


Upewnij się, z jaką firmą zawierasz umowę! Masz wątpliwości co do warunków oferty? Nie musisz podpisywać umowy! Bez względu czy masz lat 20 czy 80, jeśli podpisałeś - ponosisz konsekwencje. Podpisanie umowy oznacza akceptację jej warunków. Kiedy dzwoni konsultant przedstawiający się jako „twój dotychczasowy dostawca usług” i proponuje atrakcyjną ofertę - BĄDŹ CZUJNY! Sprawdź, czy umowa dotyczy twojego dostawcy. Jeśli nie, zastanów się czy chcesz zmienić dostawcę.

Jeżeli na umowie widnieje logo nieznanej firmy, masz wątpliwości co do oferty, kurier pośpiesza i utrudnia Ci przeczytanie umowy NIE PODPISUJ! Jeżeli podpisałeś umowę, dopilnuj, aby kurier zostawił Ci kopię. To jego obowiązek, a dla ciebie ważna informacja, z kim zawarłeś umowę. Nie daj się zwieść zapewnieniom, że umowa zostanie przesłana później pocztą. Jeśli pochopnie podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna – możesz od niej odstąpić!

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni. W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia. Podpisz się!

Możliwość ta dotyczy umów zawartych na odległość (przez telefon, Internet) lub poza lokalem przedsiębiorstwa, np. w domu konsumenta.

W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Będzinie
Starostwo Powiatowe w Będzinie
ul. Krasickiego 17, 42 - 500 Będzin
Tel. (32) 368 08 03
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.