Informacja o opłatach za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Informujemy, iż 30 września 2016r. upływa termin wniesienia III raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
Dopełnienie powyższego obowiązku jest warunkiem zachowania przez przedsiębiorcę uprawnień do kontynuowania sprzedaży napojów alkoholowych. W przypadku dokonania wpłaty w ciągu 30 dni po upływie ww. terminu przedsiębiorca zobowiązany jest do dokonania wpłaty raty powiększonej o 30%. Brak wpłaty III raty w ww. terminach skutkuje wygaszeniem zezwolenia.
Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło z ww. przyczyn, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Wpłaty należy dokonać na rachunek Urzędu Gminy Mierzęcice (80844300090000000002600001) w Banku Spółdzielczym w Mierzęcicach z adnotacją o wpłacie III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w 2016 roku, jednocześnie podając numer zezwolenia.