Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice
Wójt Gminy Mierzęcice ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice.
Wójt Gminy Mierzęcice
ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice
I. Wymagania niezbędne kandydata:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
5 letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej, w tym co najmniej 4 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach,
-
Wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub prawnicze.
II. Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
-
Znajomość struktury organizacyjnej Gminy Mierzęcice.
-
Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
-
Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
Mile widziane:
Poświadczenie bezpieczeństwa, a być może znajomość i praktyka związana z procedurami pozyskiwania funduszy unijnych.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy
-
współdziałanie z radcą prawnym w zakresie opracowania projektów statutu gminy i regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy oraz ich aktualizacja,
-
opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów oraz samodzielnych pracowników,
-
koordynowanie w porozumieniu z Wójtem polityki kadrowej urzędu,
-
nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
-
nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
-
wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
-
sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu i obsługą interesantów,
-
organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów w tym przede wszystkim aktów normatywnych,
-
zapewnienie posiadania aktualnych przepisów prawnych na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie,
-
współpraca z Wójtem w zakresie prowadzenia spraw osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, za wyjątkiem placówek oświatowych,
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
-
prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
-
dekretowanie zgodnie z przeznaczeniem korespondencji pod nieobecność Wójta i Zastępcy Wójta.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny
-
życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej
-
kwestionariusz osobowy
-
kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
-
kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zmianami.)
Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 17 lutego 2011r. w Sekretariacie Urzędu Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95 w godzinach od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30. Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mierzęcice.