Komunikat Tauron Polska Energia
Informujemy, że z dniem 31.05.2013r. bezpośrednia obsługa klienta zostaje przeniesiona z Punktu Obsługi Klienta w Będzinie przy ul. Tadeusza Kościuszki 114 do następujących Punktów Obsługi Klienta.
- Dąbrowa Górnicza, ul. 11 Listopada 24 - punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Sosnowiec ul. Gen. Władysława Andersa 14 - punkt czynny w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach od 8:00 do 16:00, a także w środy w godzinach od 8:00 do 18:00.
- Zawiercie ul. Żabia 17 - punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
Zapraszamy również Państwa do korzystania nowoczesnych, szybkich i tanich kanałów komunikacji:
- Telefoniczna Obsługa Klienta - 32 606 0 606
- Telefoniczne zgłaszanie Awarii - 911
- Strona internetowa - www.tauron-pe.pl
- Poczta elektroniczna na adres e-mail -
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Poczta tradycyjna skierowana na adres do korespondencji - TAURON Obsługa Klienta Sp, z o.o., ul. Mirowska 24, 42-200 Częstochowa
- Moje konto Klienta - e-BOK na stronie www.tauron-pe.pl
Zapraszamy szczególnie do kontaktu z Infolinią. Wykorzystując ten kontakt możecie Państwo uzyskać informacje i pomoc w zakresie:
- zakupu energii elektrycznej dla liczników przedpłatowych,
- zgłoszenia odczytu licznika,
- zwarty wysokości prognozy,
- wyjaśnienia faktury za energie elektryczną,
- aktualnego salda i terminów płatności,
- wmówienia dostawy energii elektrycznej,
- płatności, których nie możesz uregulować w terminie,
- przyłączenia i zawarcia umowy,
- grup taryfowych i cen,
- zgłoszenia reklamacji,
- jak zostać Klientem TAURON.
Z myślą o Naszych Klientach przygotowaliśmy dodatkowy kontakt Moje Konto Klienta tj. internetowe Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta czyli bezpłatną platformę e-BOK, dzięki której masz możliwość sprawdzenia aktualnych danych dotyczących rozliczeń za energię elektryczną
Korzyści dla użytkownika e-BOK:
- Darmowy dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
- Bieżący podgląd konta klienta w systemie billingowym,
- Oszczędność czasu,
- Wygodna forma kontaktu z TAURON,
- Gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Intemetem.
Nie ulega zmianie forma korespondencyjnego kontaktu z TAURON, dzięki któremu można załatwić wszelkie sprawy wymagające przesłania dokumentów, wniosków lub zgłoszeń.