Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 18 października 2024 r. w godzinach 9:00 – 11:00, 25 października 2024 r. w godzinach...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


27 marzec 2013

Wirtu@lnie w Gimnazjum w Nowej Wsi

W nowowiejskim gimnazjum realizowany jest projekt „Wirtu@lnie w Gimnazjum w Nowej Wsi”. Jest to projekt, w którym nauczyciele, uczniowie i ich rodzice tworzą serwis internetowy szkoły.

 

Serwis posiada funkcjonalności społecznościowe: możliwość tworzenia kont i łączenia użytkowników w sieci znajomych. W ramach konta użytkownicy mogą samodzielnie publikować swoje treści, tworzyć i modyfikować galerię zdjęć, galerię video, pisać blogi. Opiekunami projektu są Iwona Kłys (koordynator), Marzena Wałęsa (administrator) i Kamil Gwóźdź (redaktor).

Szkoła również wzbogaciła się w kolejny zestaw multimedialny. Nowa tablica multimedialna znajduje się w pracowni chemiczno – fizycznej. Uczniowie bardzo chętnie z niej korzystają.

Projekt współfinansowany jest ze środków EFS.