Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Widok na rurę kanalizacyjną w ziemi
    Informacja o dofinansowaniu do budowy przyłączy kanalizacyjnych
    Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, przyłączenie budynków do głównej sieci kanalizacyjnej należy do właściciela nieruchomości. Obowiązek ten wynika z art. 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy o utrzymaniu...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące spotkania z ekodoradcą
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 8 marca 2024 r. w godzinach 8:30 – 11:00, 20 marca 2024 r. w godzinach 14:00 – 16:30....
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych

  • Wspieraj lokalnie w Gminie Mierzęcice

    Zachęcamy mieszkanki i mieszkańców do korzystania z programu i wspierania naszych lokalnych organizacji. Rozliczanie podatku w miejscu zamieszkania wpływa na jego rozwój i lepszą jakość życia.

14 czerwiec 2011

Komunikacja publiczna

Zarząd Transportu Metropolitalnego
ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice

Bezpłatny numer 800 16 30 30;

Bezpłatna infolinia czynna jest 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Numery telefonu ws. windykacji/mandatów: 32-743-85-08 (-09, -14). Telefony odbierane są od poniedziałku do piątku w godzinach 7-18.

Blokada karty ŚKUP 24h (42) 291 04 05, 800 16 30 30

Fax: (32) 25 19 745
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy Punktów Obsługi Pasażera ZTM:

  1. Bytom, pl. Wolskiego (dworzec autobusowy), tel. (32) 745 36 30;
  2. Chorzów, Rynek 8/1, tel. (32) 241 55 97;
  3. Gliwice, pl. Piastów 2, tel. (32) 270 65 90;
  4. Katowice, dworzec kolejowy Katowice, tel. (32) 710 13 71;
  5. Katowice, ul. Pocztowa 10, tel. (32) 229 62 49;
  6. Katowice, ul. Barbary 21a (siedziba ZTM), tel. (32) 743 85 05;
  7. Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46, tel. (32) 668 64 84;
  8. Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy), tel. (32) 360 32 94;
  9. Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne) tel. 604 454 583;
  10. Tarnowskie Góry, ul. Pokoju 1, tel. (32) 384 66 28, 285 28 85.

Godziny otwarcia Punktów:

  • poniedziałki - piątki od 7:00 do 19:00;
  • soboty - od 9:00 do 14:00;
  • niedziele i święta - nieczynne.

Wyjątkiem od podanych wyżej godzin jest Punkt Obsługi Pasażera zlokalizowany na dworcu kolejowym w Katowicach, który jest czynny w soboty do godz. 15:00 (również w wakacje) oraz placówka na ul. Barbary 21a w Katowicach (siedziba ZTM), która obsługuje interesantów:

  • w poniedziałki w godz. 07:00-17:00,
  • od wtorku do piątku w godz. 07:00-15:00,
  • soboty, niedziele i święta - nieczynny.